Lycée Comte de Foix

—Journal des élèves nº11 – 17 Mars 2016 — —Conectado: L'info qu'il nous faut —

Els meus amors

El meu gat                                                                                         El meu gos

    Llamp                                                                                                   rocki

Fins hi tot si tas mort,                                                          Tu també tas mort,

Estàs al meu cor.                                                                   Però estàs al meu cor.

Fins hi tot si no ets aquí,                                                    Tu també estàs al cel,

Estàs amb mi.                                                                         I estàs amb un àngel.

 

Amb els teus colors vius,                                                    Amb els teus colors,

Els ocells fan piu piu.                                                           Hi ha no tinc dolors.

Amb les teves ungles afilades,                                         Amb les teves dents esmolades,

Als ocells els esgarrapes.                                                   Busques les onades.

 

Amb el teu amor per tots,                                                   Amb la teva amistat,

Ens treus el singlot.                                                               T’han entrevistat.

Amb la teva valentia,                                                           Amb la teva anima,                 

Ningú mentia.                                                                         El meu poema rima.

Laura Delmas Adellach 6e A

 

Information

Cette entrée a été publiée le 22 mars, 2013 par dans Poésie.