Lycée Comte de Foix

—Journal des élèves nº11 – 17 Mars 2016 — —Conectado: L'info qu'il nous faut —

Facebook

facebook

Tots els joves d’avui en dia tenen facebook. S’ha tornat com una addició per molts de nosaltres… Ens passem les hores connectats al ‘facebook’. És com una segona vida, un món molt paral·lel a la realitat.

Un dia sense aquest enginy d’Internet és molt dur… S’ha convertit en una eina de publicitat i en una eina de comunicació. També és una cosa perillosa, no s’hi poden penjar fotos de ‘qualsevol manera’ ni acceptar gent desconeguda per molts amics en comú que puguem tenir. Això és molt relatiu vist que tothom agrega a tothom…Sembla ser que la popularitat es calcula amb el nombre d’amics que es tenen i els “m’agrada”!

Per la meva pròpia experiència, us puc dir que és molt additiu i que jo mateixa m’hi passo més d’una hora cada dia, com molts de nosaltres…

Al ‘facebook’ també dit ‘face’ la gent insulta, amenaça… I hi ha d’altres tipus de gent que s’acontenten d’obtenir 1000 “m’agrada” a les seves fotos. Altres personalitats posen estats explicant la seva vida. En fi, el face s’ha tornat com una necessitat diària i una exposició de la seva vida privada.

 

Alexia Gallego Pujal 4G

Information

Cette entrée a été publiée le 31 mai, 2013 par dans Société.